Bläää...

Trött på allt IT krångel. Jag har ägnat de senaste dagarna med att få tag i juridicum. Jag lyckades i söndags ringa in så att de kunde anmälla mig till tentan på måndag, tur det för det var sista dagen. Men nu när jag ska skriva ut beviset på att jag är anmäld så existerar det inte. Varför ens ljuga för mig och säga at jag är anmäld när man bara struntar i det. Jaja jag fick idag ringt in igen och pratat med dem, där de sa att de hade skickat iväg ett mejl angående mig men att jag inte var anmäld, de ringde därför upp IT support och bekräftade att de kommer ha massa tentor för oss som inte blivit anmälda, på grund av fel på hemsidan. Jaja nu är det strulet över iallafall.
Idag ska jag ägna dagen till att plugga sola och åka ner den där extra vändan på stan för att köpa mina undanlagda prylar.

   
Bitter och osminkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0