En ny kärlek!

Jag hann inte blogga innan i all paniken, så nu väl hemma lägger jag in dessa bilderna.
Jag hittade nämligen ett par gudomliga skor på stan innan idag och jag har nog aldrig fått så himla många fina komentarer om ett par skor innan så jag kan inte vara mer nöjd med mitt nya köp. Visst är de fina?! Det var till och med massa killar som påpekade det, hmm jag trodde inte att de tittade så mycket på skorna/fötterna, men men, helt enkelt mycket nöjd. Jag köpte dessutom ett sidenband i samma färg och en blomma att sätta i håret för att piffa upp min svarta klänning. Så allt som allt var jag ganska nöjd tillslut, med tanke på min lilla panik i morse.
Men nu ska jag ta och sova så ni får se lite bilder från kvällen efter jag har fått min skönhetssömn, hehe!




Med tanke på att bilderna är tagna nu efter utekvällen så har jag inte direkt förstört varken skorna eller smink m.m.

Kommentarer
Postat av: Janikka

Heej söt:)



vart någonstans köpte du dina fina skor*`?:D

2010-06-10 @ 02:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0