Glassigt värre!

Goddagens! Idag har jag bara legat ute i solen framtills nu och läst. Vädret är så himla underbart och det känns verkligen som att sommaren snart är här.
Resten av dagen ska jag också bara vara hemma och göra det som jag känner för, umgås lite med familjen, äta gott och kanske titta på någon film om jag har tur! Jag tänkte dessutom att jag skulle försöka leta fram den där motivationen som ligger någonstans långtbak, den där som hjälper en på traven så att man ger sig ut på en springtur. Det känns som att det kan bli ganska skönt att gå ut och springa i detta vädret. Men först ska jag nu glassa till det lite och äta lite sötsaker. Mamma har gjort pannacotta med hallon och är det något jag älskar så är det en riktigt god pannacotta, eller vitchokladmouse. går också bra, hehe. Mmm bättre kan det inte bli.


Kommentarer
Postat av: maria

riktigt snygg och bra blogg :)

2009-04-13 @ 10:55:56
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0