Godnatt

Idag har jag varit som en zoombie! Jag har varit jätte trött med stora påsar under ögonen och mitt på dagen blev jag jätte förkyld, men jag tror till och med att den redan är borta igen hmm.
Jag har iallafall fått pluggat lite på stadsbiblioteket idag, så jag har nu läst alla böcker som vi ska ha läst under denna terminens gång. Det  känns riktigt bra, nu ska jag bara börja repitera allting istället, men det är så himla mycket roligare än den vanliga läsningen.
Sen jag kom hem efter pluggandet har jag inte gjort något vettigt, har varit extremt lat men på samma gång rastlös ,vilket är två saker som absolut inte går ihop. Så det slutade med att jag sprang över till Willys för att köpa mig något gott men kom hem med enbart en inhandlad skvallerblaska. Jaja nu är klockan tillräckligt mycket för att jag ska kunna med att gå och lägga mig, hörs imorgon igen. Sov gott, det kommer iallafall jag göra!


Kommentarer
Postat av: Färjan-Ruth

Ha en underbar dag. Kram. Färjan-Ruth

2009-04-17 @ 08:57:41
URL: http://boatpastor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0