Jag blir galen!



Jag bjuder på det här! Nu har ja bestämt mig för att plugga hela långa långa fredags kvällen. Har redan ägnat stora delar av dagen till tentapluggande, men det lugnar mina sinnen och framförallt mitt samvete.
Jag var precis över på Willys och köpte lite pluggproviant och klart man ser alla uppklädda människor som ska sätta sig ute i solen och dricka öl i parken! Jag ska erkänna att jag blev extremt sugen. Men, nej duktig ska jag försöka vara idag. Vem vet, jag kanske flippar ut lite senare ikväll. Önska mig lycka till, behöver lite motivation!

Kommentarer
Postat av: Sam

Lycka till! Det lär du behöva......

2009-04-24 @ 20:19:10
Postat av: Jilina

haha härliga bilder

2009-04-25 @ 05:47:16
URL: http://www.jilina.se
Postat av: yvve

tack gullet! :)

2009-04-25 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0