Kors i taket!



Igår var det fest och fullt med goa människor med humöret  på topp. Men vi började lite lugnt med en fördrink hemma hos Sofies kompis och granne Amanda innan vi begav oss vidare till Kolektivet med stort K! Kolektivet är en trea där Philip, Tobbe och Zacke bor mitt inne i staden och granne med stadsparken. Där var vi några som åt middag och satt och förfestade lite innan ett stort gäng som hade varit på sittning kom på mellanfest där innan vi skulle ge oss iväg till Balens eftersläpp. Mellanfesten på koloniet var mega lyckad, alla var goa, glada och var fint uppklädda!
Även balen var riktigt rolig, fast på ett annat sätt, det var kul att träffa så många jurdikare på ett och samma ställe och att se hur fina de som hade varit på hela balen var. Men det blir oftast en annan tillställning efter att ha suttit på en sex timmars lång middag, som de hade gjort så de var allt lite sega många av dem men men. Jag är iallafall hyper nöjd över att jag tog tag i mig själv och lät mig övertalas till att gå.
 

Tobbe Sofie och Emil innan drösen med folk kom till Koliniet

      
Tobbe, Philip och Johanna


Johanna jag och My innan mellanfesten drog igång


Japp som sagt sen fylldes lägenheten med massa glada juridikare

     
Zacke på bordet, Zacke försöker hålla balansen och Zacke står på fast mark!


Las chicas una ves


Philip hittade visst en bra plats mellan soffan och bordet?!?


Jag och söta och goa Sofie!


Det enda kortet taget inne på balen! Jag var tvungen att ta ett kort på vår första kurs föreläsare Per Helsvik som sprudlade av energi inne på dansgolvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0