Vissa straffar gud genast...

...och vissa verkar han belöna lika fort, t.ex. mig! Idag gick jag upp klockan sex(!) för att börja plugga med Nenne vilket har gått kanon, vi samarbetar verkligen bra och kompleterar varandra minst lika bra. Så vi har suttit och plöjt ex-tentor hela dagen lång på ett ställe som heter Wrangel. Där hade vi ett helt eget rum och kunde sitta och diskutera hur mycket vi ville och med båda fönstrena öppna och solen rakt in, kan inte bli så himla mycket bättre pluggställe.
Och gissa vad?! Nu när jag kommer hem har jag fått ett mejl ifrån företaget som jag jobbade för i Norge! Kanon kul för de skulle än en gång berätta att jag hade mera lön att ta ut, vem säger nej till detta? Inte jag iallafall! Känns visserligen lite märkligt, men jag har kommit på vad det är. De måste betala tillbaka alla utlägg som jag gjorde åt dem när jag var där. Haha kanon, tycker jag var värd det efter att ha gått upp frivilligt klockan sex!


Detta är Wrangel, jag och Nenne satt vid första fönstret till vänster, vårt rum!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0