Zzzzzz...

Jag är så himla trött, men ändå vill jag inte gå och lägga mig klockan är inte ens elva och det är lördag. Vad har hänt? Jaja jag antar att det blir läggdags för mig nu och jag kan meddela att jag är väldigt nöjd med mitt beslut att inte gå ut idag.
Grillningen var jätte mysig. Jag glömde tyvärr min kamera men det är ju en annan sak. Jag är rädd att detta börjar bli en dålig vana, hmmm. Vi var iallafall ett gott gäng som grillade, åkte rutschbana, gungade och klättrade på en klättervägg. Så vad mer kan begära? Älskar att spendera tiden sittandes på en filt ute i solen.
Nu ska jag som sagt gå och lägga mig så hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej hej.. fin blogg.. lust att premunera via bloglovin?

2009-04-05 @ 08:40:05
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0