Korridorsfest?

Hej, idag har jag varit på två föreläsningar som handlar om vår inlämningsuppgift som vi ska ha lämnat in om tre veckor. Det var nog ganska viktiga saker de sa men jag blir så trött av att vara på föreläsningar som jag inte behöver ta några anteckningar ifrån. Måste vara sysselsatt för att hålla mig pigg och det kan man inte dirket säga att jag var idag.
Gårdagen var jätte go, Myntha var ett jätte fint mysigt, men väldigt classy ställe. Alla som går ut i Lund är iprincip studenter och jag blir lite störd av de som ska beställa in skumoa för hela studiebidraget redan första kvällen. Men men det är ju som sagt deras problem.
Idag blir det utgång tillsammans med massa massa folk, alla små grupper som jag har umgåtts med ska iprincip ut eller i alla fall några från varje så det ska bli en skön go blandning av folk. Ser väldigt mycket fram emot att åka iväg på förfest nu och sen får vi se hur det blir om det blir korridorsfest eller till någon nation med en gång.


Kommentarer
Postat av: Cristian

Oh, jag är inte aaaaalls avundsjuk... Korridorsfesterna är alltid de roligaste festerna.



Damn.



2009-02-27 @ 01:24:57
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Em

Vad pluggar du till?

Kram, em

2009-02-27 @ 07:36:08
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Cristian

Oh, believe me, jag vet :)

2009-02-27 @ 08:55:24
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0