Galen dag

Dagen har varit helt tokig. Alla har varit utklädda lite smått och gått runt på en massa uppdrag. Första uppdraget vår grupp fick var att krama tio personer och ta kort på det! Va?!? Men det var kanon skoj alla bara skrattade åt oss och även vi. Vi var nog den minsta gruppen men vi var jäkligt bra, riktigt riktigt duktiga =) Jag tänkte även nu bjuda på lite bilder ifrån eftermiddagens aktiviteter.


Vår lilla men mycket älskade grupp =) Kristian, Martin, jag, Tobias, Anna och Pia längst ner






Öhh, Björn


Detta är dagens foto, och det måste ha sin förklaring! Det svåraste uppdraget var att hitta de fyra prefekter och ordförande som skulle befinna sig någonstans i Lund och ta ett kort på dem. Vår grupp lyckas få tag på ett nummer till en av dem och fjäskar till oss ledtråden att de sitter på ett café nära stortorget, på väg dit så ser vi dem lämna och dessutom möter vi våra fadderförmän som sätter poängen, fjäsk! Så vi raggar upp en kille på stan som tar kort på mig, Kristian och Anna från vår grupp tillsammans med alla. Kan det gå bättre? Nej. Det var vi ensamma om kan jag meddela! Mega poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0