I stugan för att värma oss

Nu är vi hemma ifrån backen och har gjort oss hemmastadda i vår lilla mysiga stuga. Vi ska troligen ut i backarna igen snart men var tvugna att värma oss lite. Framför allt jag, vi var nog alla väldigt förvånade över hur sönderfrusna mina tår var. Hade jätte ont i alla utom min högra lilltå, för den var helt vit och jag hade ingen känsel över huvudtaget. Men ut i backarna ska jag ändå.
Jag är faktiskt riktigt förvånad över att jag inte tappat mer av min skidåkning än vad jag har. Det gick bättre än vad jag kunnat tänka mig. Och jag är mäkta imponerad av Louise som på bara tre dagar har lärt sig att åka snowboard. Det var kanon skoj att träffa henne igen och det blir nog ett partaj med hennes jobbarkamrater ikväll.


Perfekt att värma upp med te och bullar


Och här ser ni våran utsikt för ena fönstret. Massa snö!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jomen keson gör inte så stor skillnad, det sätter jag bara på tallriken för att få mer smak :) annars är det en jättebra GI-lunch :)

2009-01-04 @ 16:30:02
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad gott med bullar !! : )



EC

2009-01-07 @ 22:19:20
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0