Nu blir det ärtsoppesittning för hela slanten

Hej hej!!! Nu efter en go snacka massa drit lunch är jag hemma. Det har varit en bra dag än så länge, men det var ett falskt brandalarm under föreläsningen idag och man kan ju säga en sak att nödutgångarna är inte särskilt bra, så det var tur att det inte brann på riktigt.


Lite smått kaos utanför Tryckeriet

Nu så ska jag iväg till den här ärtsoppesittningen och jag vet nästan vad det innebär nu. Det är en liten finare sittning i vanliga utgångskläder alltså ingen maskerad direkt, där vi ska äta ärtsoppa och dricka punch. Med andra ord så ska jag och mina vänner beställa pizza till förfesten och bara äta glassen som är till förfesten. Sen så ska vi också ha sångtext insjugning eller vad de kallade det så det ska bli kanon skoj.


Ordentligt uppklädd för en gångsskull =)

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

vart har du köpt din mössa du har på "pressbilden" ? :o har letat efter en sån men hittar ingen :/

2009-01-29 @ 17:54:35
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0