Godmorgon allihopa!

Godmorgon allihopa! Idag ska vi ha uppdragstävlingar, och tyvärr så är jag utvald till att vara ledare över min faddergrupp idag, i och med att våra faddrar inte är med. Hmmm jag vet inte riktigt om jag är helt nöjd med den, mmm men men. Är inte så pigg just nu men det kommer väl.
Igår kväll var jätte skoj, vi började kvällen med tacos hemma hos Martina som är fadder för oss, och verkligen en as go tjej. Sen gick vi vidare till krischan, en nation som också var jätte bra men inte fullt lika bra som Vges. Här kommer lite bilder ifrån igår kväll.


Här har vi Kristian, anna och mig hemma hos Martina


Detta är också inna vi gick ut. Killen med den konstiga minen är vår fadder Niklas och även första tequila shot skötaren vi träffat på här i Lund


Här har vi alla våra kanon goa faddrar =)


Utan för krischans nation, Kristian ser jätte kor ut jag vet, visst att han är kort, men inte så kort.


Och lite av den glada stämmningen inne på krischan fångad i bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0