Dans, dans, dans, dans, dans

Usch, som de flesta redan vet här nere så är jag oerhört dans sugen. Och till råga på allt så las denna bilden upp på facebook idag, på mig och mina dansvänner. Det gör ju inte direkt så att färre minnen kommer tillbaka direkt. Så denna kvällen har jag nu spenderat med att leta dans kurser här i Lund, men alla är svin dyra. Det kostar runt 2000kr per termin och med studiebidraget kommer man då inte långt på. Däremot så har jag kollat ett ställe som heter Gerdahallen vilket är ett ställe som många studenter brukar gå till. Det kostar nämligen bara 420kr per termin och de har pass som, afrikansk dans, dans inspirerad aerobic, funk, aerobic med inslag av latinsk dans, pilates och yoga m.m. Så jag ska ta tag i min träning snart. Ska åtminstone börja med att skicka ner lite träningskläder från Varberg med Jon på fredag. Och så får jag ta det ifrån där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0