Snacka om hemma fester

Igår kväll var kanon skoj. Jag och Jon hamnade visst på två förfester innan den planerade inflyttningsfesten. Den ena var hemma hos Sofie och den andra hemma hos Erik. Men tillslut hamnade vi hemma hos Anna och Rickard och deras kanon fina lägenhet. Det var bra med blandat gott folk som alla hade samma inställning, att bara ha det så roligt som möjligt. Och självklart har jag tagit lite bilder även från denna festen;


Tobbe x 2 klart det blir toppen


Anna vår fina värdinna och Scank (Henrik)


Kristian och Scank satt lugna i början av festen


och även lite lugnt minglande innan det blev galet dansande


Jag och min älskade Jon


Och japp det blev lite suddigt i slutet av kvällen, hmm tyckte kameran iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0