1:a maj firande

Jag har än idag inte fått tentapluggat någonting, men jag ska ta igen det ikväll genom att inte gå ut! Jag ska låsa in mig här hemma med mina ex-tentor, önska mig lycka till!
Det jag har gjort istället idag är att fira 1:a maj hos farmor med några kusiner. Det var jätte kul och som vanligt när man kommer hem ifrån farmor så är man proppmätt. Idag bjöd hon både på rabarberpaj, varma päron med after eight på, kakor och tårta. Självklart så åt vi även middag innan, som var kanon god. Här är lite goa bilder från min sköna eftermiddag.


Mina lekfulla kusiner Nora och Ronja som alltid är lika söta!


Farmors sköna, gröna trädgård



   


Och Rasmus var även han med och bidrog med lite lek!

Kommentarer
Postat av: Gina

Vad är han för ras ? :p

2009-05-04 @ 23:22:14
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0