En fredagskväll utomhus i Varberg!

Nu under kvällen har jag varit och kollat på fotboll, spelat kubb och gått en promenad. Lyckades dessutom träffa min söta kusin Malin under promenaden, det är som alltid kul att träffa på folk som man vanligt vis inte stöter på.
Kubb var visst inte direkt något för mig ikväll, jag var klart sämst. Trots detta så vann det laget som jag var med i alla gånger och då spelade vi ändå fyra omgångar, jag för helt enkelt tur med mig!!!


TFF:s herrlag


Johan, Malin, Yvonne och Frida


Promenad i solnedgången!


Visst är Yvonne söt! Hon råkade paja sina solglasögon så varför inte ta sönder dem lite till!

Kommentarer
Postat av: yvonne

moahhaha! guud va duktig du e som springer klockan 11 på en fredag kväll! :)

2009-05-16 @ 16:46:57
Postat av: Malin

Äsh, så illa var du ändå inte :))

2009-05-16 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0