I think I´m losing control

Tänka sig, vet ni vad? Efter att ha kollat på fotboll och varit iväg och tagit en promenad i det sköna vädret, kunde jag bara inte få nog av den goa luften. Så jag har precis varit ute och sprungit, en fredagskväll sådär runt elva tiden, hmm det är nog första gången någonsin och jag kan meddela att jag såg inte någon annan som var ute och sprang, fråga mig inte varför? hehe.... Det var iallafall jätte skönt, man får ju ta vara på motivationen när man väl får viljan att gå ut och springa.
Jag blev nog även en aning inspirerad av min duktiga kompis Yvonne som har börjat springa ett par gånger i veckan. Så tack för motivationen gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0