Jag är helt uppe i varv!!!!!!

Jag är så himla glad över att vi åkte ner och tittade på tre:ornas jippodag idag för precis ijämte hade Round Table hyrt hela societen och de hade massa aktiviteter utanför, som självklart vi var tvugna att fjäska oss in på. Även om de inte direkt var uppställde för oss. Kolla på dessa bilderna så får ni se!!!!


Först var vi som sagt och tittade på tre:ornas jippodag!






Och där fanns som sagt några riktigt fula fiskar!!!


Sen var det full lek! Jag var tvungen att testa tjuren...


Fast det var inte länge som jag satt uppe, lite pinsamt dålig faktiskt!


Sen var det sumo brottning, jag snyggare än någonsin...


Brottas mot Amanda...


Och jag vann... Kolla vad glad jag blev, riktig glädje fångad på bild!


Och klapp på huvudet lilla gumman :)


Sen kom belöningen, dödstöten! Killarna var framme och höll fast Amanda så att hon inte flyttade sig, haha...


Sen var det Louise tur... Dräkterna var tunga som bly...


Och sen var matchen igång, men tyvärr behövdes avbrytas av regnet :(



Peppad som jag nu är så har jag bestämt mig för att gå till Oscars RnB kväll. Så nu ska jag gör mig iordning för att snart springa iväg på förfest hos Simon..... Ha en kanon kväll för det kommer jag att ha, humöret är på topp!


Kommentarer
Postat av: hennie

haha riktigt snygg dräkt=P

2009-05-25 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0