Koncentrationsproblem?!?!

De senste dagarna har jag försökt att sätta igång med min kursuppgift men det har inte alls gått som jag velat. Jag tycker själva ämnet är jätte intressant men jag har haft massor av problem med att hitta den information som jag behöver. Därför ska jag nu ta och åka ner till Lund redan imorgon igen, men bara över dagen och hämta de böcker som jag beställt och för att leta reda på lite annan litteratur i juridicums egna bibliotek.

Så vad har jag istället ägnat dagarna åt? Jo, igår träffade jag Louise som har kommit hem från sälen så vi åkte ner till Kåsa och bara satt och tog det lugnt medans solen gick ner. Idag har jag tagit en promenad med Jannica som kom hem från Åre i morse och även ägnat lite tid till att gå på stan med Hennie. Och som vanligt innebär det att jag har fått shoppat lite, denna gången kom jag hem med ännu en ny klänning. Klänningen är i två olika rosa nyanser och är jätte söt egentligen ingenting som jag själv skulle hittat men Hennie tyckte att jag skulle prova den och den passade min kropp perfekt så den fick helt enkelt följa med hem.




Jag och Loiee på Kåsa innan solen sa hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0