Förvånande pigg

Work time! Jag är faktiskt jätte pigg idag, trots att det blev ganska sent igår. Min käraste lilla Jon hade nämligen tappat bort sin jacklapp så vi fick vänta till sist, nämligen någon gång efter tre, för att sen få reda på att någon annan har tagit ut hans jacka. Bad Luck.
Går kvällen bestod i en fest med mina kompisar Hennie och Yvonne som jag bodde med i Barcelona. Sen åkte vi ner och gick in på det nya Cheers & Beers som var så smock fullt att man inte äns kunde hänga in jackan för att garderoben var full. Och därefter gick jag med Jon till Oscars. Det var en kanon kväll fram tills jackförlusten =(
Men nu ska jag ännu en gång ge mig iväg till jobbet. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0