Kan man göra mer fel?!?

Nu är jag as deppig! Först åkte jag och Jon ner till Expert för att köpa den datorn som jag har varit och kollat på. Men självklart så tänkte vi inte på att stan inte öppnar förrän kl. 12 och inte 10 som den gör i vanliga fall. Så då vände vi hem. Sen så åkte jag med mamma och pappa till Kungsbacka för de skulle handla lite grejer. Där hittade vi ett Expert som hade den datorn jag vill ha men vi tänkte att det är bättre att köpa den i Varberg i fall den skulle krångla. Så tillbaka i Varberg åker jag och pappa ner till Expert för att köpa datorn, men självklart så är den slut här i Varberg, så jag får telefon nummer till Expert i Falkenberg och Kungsbacka så att jag kan ringa och lägga undan den jäkla datorn så att jag slipper köra iväg i onödan. Men tror ni att det är någon som svarar när jag ringer då?!? Nej så nu sitter jag här hemma utan någon ny dator trots den jäkla jakten. Så man kan säga att jag är ganska irriterad och trött! Dagen har varit crap än så länge och nu blir det för mig att köra tillbaka till kungsbacka, bäst att datorn finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0