Kriminalare =)

Jag har precis sett det sista avsnittet av Osyldigt dömd!
Små kriminal serier är något av det bästa som jag vet, men jag klarar absolut inte av thrillers eller skräck utan jag nöjer mig med den lilla spänning och mystik som man får i en timmes tv program. Självklart är oskyldigt dömd en av mina absoluta favoriter tack vare att det handlar väldigt mycket om juridik =) Men nu har alltså sista programmet i alla fall för den här säsongen gått =(
Nu ska jag ta och lägga mig och läsa i min säng innan Scrubs börjar och sen blir det natti natti. Jag ska försöka hålla mig lite mer pigg så att gå och lägga sig i tid är då ett måste! Godnatt!





Kommentarer
Postat av: emelie

jag har faktiskt aldrig sett ett program av oskyldigt dömd.. :S

2008-12-10 @ 23:11:37
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0