Massor att göra

Hallå där allihopa! Idag är det en massa förberedelser inför min födelsedag imorgon, och inte minst inför ikväll. Jag har redan hunnit äta frukost och sminkat mig lite grann, ska snart iväg till systemet och brottas med alla andra i kön, måste ju ha lite skumpa ikväll. Så det blir väl till att dumpa morgonrocken och dra på sig lite kläder nu.

Ska även åka förbi min kusin och hämta ett band med massa intro låter till tv-program, som vi ska ha med som tävling ikväll. Föresten kvällen blir hos Stefan och Emma som har bjudit massa folk på middag och fest, de är allt för gulliga. Ser jätte mycket fram emot det, hade så himla kul på deras förra bjudning på midsommar. Så humöret är på topp idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0