Motivation till att städa?

Jag är nog en av de sämsta på att städa hemma, finner ingen motivation alls. Jag vill att det ska vara mysigt och fint med världens bästa julkänsla, men det är ju så himla tråkigt! Bara att hänga in alla kläder i garderoben, som jag alltid bara slänger över en stol eller på sängen så att jag sedan slänger dem gå golvet när jag ska sova, tar en evighet =( Lite musik brukar funka, för ett litet tag, men vad gör man sen, typ nu när jag fastnat här? Något tips? Jaja jag måste ge mig själv en liten spark i röven och få någonting gjort idag när jag ändå har tid.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej! Jag vet faktist inte exakt hur man gör för jag fick hjälp av Moyu ägaren men gå in på Myou.se så står nog all info där, lycka till :)

2008-12-20 @ 17:38:29
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0