Snö, svart och kallt!



Idag har jag och Jannica vart hemma hos Dychan och fikat och kollat på en film från när vi var i Holland med fotbollslaget =) Det var kanon skoj att se massa gamla lagkamrater och se hur jag såg ut för ett par år sedan, hmm. Sen åkte jag och Jannica vidare ner till stan där vi fick ätit varsin panini.
På hemvägen började det mega snöa, och det var redan svart vid ca. 15 tiden. Herre gud! Men men nu är jag hemma varm lite blöt men glad, mätt och belåten=)







       
Lite bilder ifrån idag, Jannica i fet dunjacka och jag i polo och tjocktröja!





Kommentarer
Postat av: Emelie LH

tack! =)

2008-12-03 @ 16:23:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0