Fin promenad ute i regnet

Nu är jag hemma igen, efter att ha jobbat, fotograferats och vart på en promenad ute i regnet med Jannica. Om ni undrar vad det var för fotografering, så är det en kompis till min chef som ska söka ett nytt jobb som fotograf för Ginatricot i borås, och han behövde lite nya bilder att skicka in så han undrade om bland annat jag kunde hjälpa till. Och visst inga problem, är inte direkt särskilt bekväm framför kameran när någon man knappt känner står på andra sidan men men.
      Sen när jag kom hem kände jag bara för att ta en promenad det spelade ingen roll att det regnade =) Och själv klart var den trogne grannen med på det! Här är två fina små bilder på mig och Jannica ute i regnet med luvorna på såklart!



Här har vi mig! Tänkte göra det extra tydligt vem som är vem.. Hehe



Och här är Jannica med något fint litet dans move!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0