Gårdags kvällen i bilder =)

Vilken höjdar kväll! Titta själva så får ni se mig och mina goa vänner och våra bravader under kvällen. love you all!



Här har vi Gustav, Jannica, Albin och my boy Jon uppradade i spårvagnen i början av kvällen.




Här har vi kortet som bevisar attt Hagabion bara serverar folköl! Fast vi hade ju Jannica och hon fixa =)




The sweeties!!!




Japp det är något som inte stämmer eller?




Och här är Per, killen som klirra på gitarren!! Muy bien!




En bild säger mer än tusen ord. Detta är Jerry föresten för er som inte vet!




Detta är på puben i göteborg =)




Fråga mig inte vad? men var? Toaletten såklart!




Små smitare, i väntan på tåget, fy på er!




Jag, Malin och hennes kompis på Oscars




Los chicos en la discoteca




Och här har vi bild beviset på att Albin slicka på min kind, ugh....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0