Godmorgon!

Jag mår fysiskt förhållande vis bra idag efter gårdagens rabalder =) Vi hade det jätte kul i Göteborg, där vi hann gå och lyssna på Per först och sen även till en pub med live musik från en annan jätte duktig kille, innan vi tog tåget hem och begav oss ut i stan där det för denna kvällen blev Oscars =) Massor av bilder från kvällen kommer senare, efter jag har varit och jobbat!
Kvällen slutade med att jag och Jannica gick hem till oss i träslöv, en minst sagt kall promenad men ganska trevlig. Men jag var jätte trött när jag kom hem så det blev till att gå och lägga sig med sminket på, inte bra, men till min förvåning sitter allt smink precis där det satt igår =) Så då sparar vi lite tid på den biten idag =) Hörs efter jobbet, ha det kanoners =)



En bild som nästan visar att det snöade igår när vi gick hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0