Godmorgon Godmorgon allihopa

Jag antar att jag mår som jag förtjänar idag =(   Men vi hade riktigt kul igår på årsfesten!!! Jag ska ta och lägga upp lite bilder senare under dagen... Jag kan tyvärr inte göra det just nu i och med att jag är på jobbet, känns inte jätte kul idag men jag får helt och hållet skylla mig själv!

Jag hann med att ge papsen frukost på sängen och paket innan jag skulle hit, och han vart lite förvånad över vad vi hade köpt i present till honom... Jag och mamsen har köpt ett Wii till han, med Wii sport och Wii fit till..... Så när jag har börjat må bättre ska jag hem och testa det =)

Hoppas att ni mår aningen bättre än jag idag... Så hörs vi sen..... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0