Lässtund


Jag vet att jag borde gå och lägga mig och sova nu i och med att jag ska upp ganska tidigt imorgon, men jag sov så länge idag att jag inte är särskilt trött. Så jag har bestämt mig för att lägga mig och läsa lite.
Just nu läser jag första boken ur serien Millenium som är skriven av Stieg Larsson. Boken heter Män som hatar kvinnor och har sålts i mer än 1miljon exemplar här i Sverige, det innebär ju att iprincip var nionde person har köpt boken, så den måste ju vara bra, ELLER? Mamma rekomenderade mig den, men jag tycker att den har varit lite seg startad men den börjar ta sig =) Hörs imorgon igen! Godnatt


Kommentarer
Postat av: frida samuelsson

Hej ! dom böckerna är jättebra, håller på att läsa dom nu å e inne på andra. den e lite seg i början ja men den blir bättre jag lovar :) Kramis

2008-11-17 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0