Små stressig morgon!

Ni vet när man går och lägger sig och känner att, nej jag behöver inte ställa klockan jag vaknar ändå. Men ops det gjorde man inte! En sån morgon har jag haft idag, som tur var börjar jag inte jobba förrän kl. 13 idag så jag kommer inte försent till jobbet, men jag hade planerat in att göra massa andra saker innan jobbet idag. Bland annat att baka åt mammas jobb, men crap, det hinns inte. Jag har åtminstone åkt och handlat alla ingredienser och jag ska börja förbereda allt hackande av choklad och nötter nu så att hon bara kan slänga in kakan i ugnen sen.
Dessutom när jag åkte till affären hade jag inte glömmt inköpslistan! Jo det är klart, så det var bara att vända hem igen! Typiskt! Men men nu är handlingen åtminstone gjord.




Jag i bilen på väg till affären. Jag ser åtminstone lugn ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0