Dagens första paus

Goddagens igen! Nu ska jag ta och dra mig ner till stan, ska hjälpa min bror att köpa kavaj. Dessutom tycker jag att jag är värd en paus nu efter att ha pluggat hela dagen lång. Men det har gått bättre än vad jag trott, jag har inte sprungit iväg stup i kvarten för att kolla tv:n eller datorn. Så jag har varit riktigt duktig, klapp på axeln! Dessutom så ska jag gå på fotbollsträningen ikväll, är sjukt rädd för detta men lovade att ha följa med två vänner så nu är det svårare att dra sig ur. Jag vet att min kondition inte är den bästa och på tal om detta så blev jag haffad på stan igår. Jag fick svara på frågan vad jag tränar och till vad? Ooo pinsamt, men jag har ju trots allt varit ute och sprungit lite det senaste, hehe. Och självklart ska de fota också så nu kan jag inte komma undan med att det kan ha varit en annan Moa Gunnarsson, jaja det är bara synd att de inte kom för två år sedan.


Lets go to the city...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0