Dags för tacksittning

Idag har jag nog gjort lite mer det jag känner för än det jag borde göra, men ibland måste man ha sådana dagar också.
Jag har bl.a. gott runt på stan och letat kläder till kvällens tacksittning och det fick jag hittat. Temat ikväll är bovar, så jag återanvänder pistolerna som jag köpte första månaden här nere i Lund. Dessutom fick jag lånat en hatt av Malin så det ända jag behövde köpa var en ny skjortklänning och en sjal. En tacksittning får man när man har jobbat på en nation, så trerätters och ett spritpaket till mig ikväll!
Tänkte att jag dessutom kunde visa er vad jag har köpt för övrigt den senaste tiden som jag inte har visat så här är två bilder.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0