Home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma men morgonen har varit helt kaotisk. Jag råkade visst ha en liten efterfest igår så det blev en väldigt sen kväll. Jag ställde alarmet så jag skulle hinna upp och städa innan mamma och pappa kom men självklart har jag lyckats stänga av detta. Jag vaknar därför av ett sms från mamma där hon meddelar att de är framme, ops inte bra. Jag fick helt enkelt panik packa och städa men som tur är har jag väldigt snälla, hjälpsamma och överseende föräldrar.
Nu väl hemma har jag bara slängt in all packning på mitt rum så att jag har kunnat umgås med Jon så mycket som möjligt idag. Vi tog och handlade lite frukt och nötter och åkte ner och satte oss vid ankaret och Varberg är verkligen fint. Det är framför allt vattnet/havet som jag saknar i Lund annars är det en kanon bra stad.
Jag lägger upp bilder från gårdagskvällen imorgon! Godnatt!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0