Hur tänkte jag här?

Nu är jag äntligen tillbaka i Lund, och har fått höra ännu fler monster historier om det här tåget som krånglade igår kväll från min vän Kristian som åkte med det ända ifrån Göteborg och fick stå hela vägen till Lund. Men nu är vi alla nere i det sköna gröna och väldigt varma Lund.
Efter föreläsningen idag har vi både hunnit med att luncha och sen suttit ute i solen i flera timmar och druckit kaffe. Det kan nog inte bli bättre. Och nu är jag hemma i min kära lägenhet som jag enbart kommer att bo två veckor till i, men men.
Eftersom jag har varit hemma så var kylskåpet mer eller mindre tomt och jag vet inte hur jag tänkte när jag gick och handlade. Hale kassen var visst full med sallad och andra nyttigheter, Anna Skipper hade nog varit riktigt stolt över mig. Detta är vad jag fick med mig hem: Ruccola- och Machésallad, gurka, champinjoner, majs, cocktailtomater, vitlök, citron, falefel, turkiskyoghurt, kalkon, grovtbröd och det enda lilla onyttiga bacon. Nu är bara problemet att ha lust att äta sallad en hel vecka i rad innan den börjar vandra ur kylskåpet av sig själv.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att jag(?) har fått dig att äta lite andra salladssorter än isberg. :)

2009-04-14 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0