Idag blev jag väckt av solen!

Solen är uppe och det har blivit måndag och en helt ny vecka igen. Detta är sista veckan som jag kommer att bo här i denna lägenheten, på gott och ont. Känns lite konstigt att flytta hem till Varberg medans alla mina studier kommer att fortsätta och mina studiekamrater gotta sig i alla Lunds parker nu när sommaren närmar sig.
Idag så har jag bara ett övningspass mellan 12 och 14 men vi ska träffas lite tjejer innan och gå igenom uppgifterna, duktiga är vad vi är. Idag är dessutom sista dagen att lämna in vilket ämnesområde man kommer att skriva sitt arbete i ender maj. Jag har valt 2:16§ I regeringformen om att missgynna medborgare p.g.a. kön i strävan efter jämställdhet. Men det är en så länge bara preliminärt inget måste även efter man lämnat in det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0