Jag har inga ord...

Ni måste se detta klippet! Jag vet inte vad jag ska säga. Det är verkligen dags för alla oss att lära oss en läxa! Såg detta klippet på min kurskamrat Daniels blogg och jag kunde inte låta bli att sprida detta vidare. Jag lovar er ni kommer inte klara av att bara kolla på det en enda gång. Ni får kalla mig känslig men jag blir oerhört berörd. Det är hemskt hur mycket fördomar vi har, och det tyvärr inte bara ibland utan de följer oss dag ut och dag in. Något vi alla absolut bör försöka ändra på.

Susan Boyle Britain got talent

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja det är helt sjukt! Jag var tvungen att lägga upp klippet i min blogg, jag var helt stum! Sicken kvinna! Ja, man ska bli förvånad då och då.. Men man skäms ju över vad man först tänkte om henne... usch Kram Jenny

2009-04-14 @ 23:01:05
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0