Morsning korsning, vart tog solen vägen?

Godmorgon allihop! Idag så ska jag på en face to face utvärdering med min handledare till arbetet som jag gjorde för nästan en månadsen. Jag hoppas att det går bra men jag har till och med själv insett att jag har glömt vissa grejer ops, inte bra, tyvärr finns det inget att göra åt det nu. Var ju tyvärr sjuk dagarna innan det skulle lämnas in så man kan inte direkt säga att jag var i mitt fulla esse.
Idag är det mulet här nere i Lund men det spelar ingen roll längre nu när man har fått smaka lite på våren så är det fortfarande vår kläderna som tas på. Kanske lite kallt med klänning och jeansjacka idag men det problemet får jag ta senare när jag åkt hemmifrån med andra ord.




Jag älskar mitt gamla berlockhalsband som jag hittade när jag var hemma, har haft det sen jag var liten så det känns kul att få användning för det igen, precis lagom längd och allt, undra hur långt det var när jag var mindre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0