PANIK

Kvällen igår var jätte trevlig det började med att jag och Sofie satt och gottade oss i solen i Lundagård innan vi gick vidare och picknickade med hennes klasskamrater.
Efter Picknicken bar det hem till Philip, Zacke och Tobbes lägenhet vilken var kanon fin kanske jag inte ska säga, men en riktigt grym festlägenhet, en ungkarlslya skulle man nog kunna kalla det helt enkelt. Där hade vi så trevligt att vi inte äns gick ut. Jag har nog aldrig varit på en fest där alla kan spela gitarr utan jag och kanske 3 till och då var vi runt 25 personer, så det var helt enkelt mycket gitarrspelande och sjungande igår, något som jag inte är helt van vid så det var kul och alla var kalas mysiga och trevliga människor.
Men nu har jag lyckats tacka ja till en middags inbjudan och en biljett till eftersläppet till balen, vilket innebär att jag har kanon brottom idag. Jag måste fixa skor, alkohol, hämta biljetten och komma på vad jag ska ha på mig, så nu ska jag ner till stan och springa runt attans. Men men det blir nog en kanon trevlig tillställning.



   
Lundagård igår vid fem! Visst är det fint!



   
Alla bilder jag tog från festen inte så många, men det är iallafall Tobbe och Zacke som är på den stora bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0