Sist hela dagen i lägemheten!

Detta är nu sista dagen som jag spenderar i denna lägenheten, så idag har jag börjat städa och packa ihop alla mina saker! Fast jag har bara kommit helvvägs och hur mycket jag än tar ut ifrån garderoben så är den fortfarande helt full, ops. Men men, kolla vad fint det har börjat blomma utanför här nu på mellan gården och nu vågar jag visa var jag har bott hehe. Imorgon kommer som tur är mamma och pappa ner och med en hel bil som jag kan fylla för det hade varit helt omöjligt att få med alla sakerna på ett tåg. Så imorgon blir det en färd till Varberg, jippie!!!
Fast nu ska jag göra mig iordning för ikväll, wiee...

 

 

   

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Inga problem, tack detsamma! Kram



(Följ mig gärna på bloglovin så följer jag dig!)

2009-04-25 @ 21:56:02
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: Therése

Tack detsamma :D och fina bilder :)

2009-04-26 @ 21:28:38
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0