Underbart väder

Dagen har hittills varit helt fantastisk. Vädret är helt underbart och det sitter massa folk ute och solar sig i alla små parker runt om här i Lund.
Själv har jag visserligen mest suttit innanför ett fönster här på stadsbiblioteket men likaväl njutit av solen. Jag har nyss kommit tillbaka från en liten promenad som jag hade förtjänat väl. Dessutom har jag nog ätit århundradets godaste ceasarsallad på café Italia, man är ju inte direkt sugen på någon varm och flötig mat en sån här dag.
Snart ska jag hem till Malin där vi ska träffas ett litet gäng och grilla korv och äta fruktsallad på hennes balkong och sedan titta på någon film. Vi försöker verkligen ta tillvara på solen, medans den är framme. Grabba åt sig så mycket energi som det bara går helt enkelt.



Bilder ifrån Lundagård, tyvärr är det inte jag som har tagit dem, men det är såhär det ser ut nu, sol och en massa små blommor överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0