Roligt värre...

Lite tidsfördriv nu när jag inte har någon motivation till att plugga alls. Gör detta själva! Min blev faktiskt ganska bra, eller vad tycker ni? Framförallt fråga fyra och nio, hehe... Så här gör ni:

  • Ta fram din mobil 
  • Gå till inkorgoen
  • Svara på frågorna genom att skriva första meningen i SMS:en
  • Fårga 1 - första meningen i första SMS:et
  • Fråga 2 - första meningen i andra SMS:et osv.
  1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
    Nej, det tror jag inte han har =) Ska fråga honom!
  2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
    Perfekt =)
  3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
    Haha! Rätt åt dig! =)
  4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
    Nu blir det middag, fläsk med potatis och löksås, hos mig!
  5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
    Packa med plattången min är trasig!
  6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom/henne?
    Hej vännen! Tack för i fredags!
  7. Vad vill du höra mest av allt?
    Ja, det är lite liberalt sådär!
  8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
    Den är i tryggt förvar!
  9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
    Nu är vi på väg! Har nog någon timma eller två kvar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det på riktigt?

Låter som fejk, om det inte hade varit för plattången :)

2009-04-05 @ 21:57:28
Postat av: caroline

Jag har redan lagt till dig.

2009-04-05 @ 23:36:04
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0