Välkommen till verkligheten...

Gårdagen var kanon, vi började dagen med att äta frukost nere på stan, gå runt och shoppa och sedan gå och sätta oss och fika. Sen åkte vi hem och degade lite innan vi köpte hem taimat och sen avsluatde dagen med gurka och morots satvar framför tv:n. En riktigt gottar dag med andra ord. Men nu är jag tillbaka till verkligheten igen. Har precis varit och lämnat av Jon så nu har han påbörjat sin färd bort till Väst Indien. Dessutom så har jag plockat fram lite böcker och är redo att börja plugga nu. Känner att jag måste få gjort en hel del denna veckan när jag nu är hemma.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; Eller hur är dom :)

2009-04-08 @ 13:28:34
URL: http://muffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0