VG:s tacksittning

Som jag redan sagt var gårdagens utgång riktigt rolig. Alla var på bra humör, det var go mat och bra musik, en av de roligaste den senaste tiden. Jag vet inte riktigt hur det kom sig att jag fick tagit så himla många roliga kort igår, med tanke på att jag inte hade med mig kameran på sittningen utan bara på klubben efteråt. Däremot så kan jag inte ta och lägga upp alla men här är några.


Lydia och Adam


Jag och Björn


Söta Vidar och Lydia


Hmm jag Lydia och Ida, fråga inte vad!


Björn och Vidar gick in i sina roller, vad det nu innebär?


Slå klackarna i taket!


Hur tänkte de här? Två toaletter i samma bås?


Goa goa Ida


Jag och Björn, tror att vi försöker moonwalka


In action


Adam, Björn och Vidar i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0