Dator problem

Jag börjar tröttna på alla tekninska problem just nu. Som sagt mobilen är sönder så den ändå kontakten med omvärden jag kan få är via datorn. Och nu krånglar så klart den också. Jag har efter tio försök äntligen kommit in på bloggen, men det är inte bara det som krånglar. Jag lyckas inte gå in på min mejl eller facebook. Lite irriterande, jag har nu uppdaterat Norton två gånger och gjort virussökningar men den hittar inget. Om det är nogon som är bra på dator problem och har något tips på vad jag kan göra hade jag varit jätte glad =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry hade jag vetat hade jag hjälpt dig

2009-02-17 @ 17:37:10
Postat av: Anonym

byt ut din dator i smyg på biblioteket till en som ser jävligt mycket bättre ut å sen springer du?! hur lätt som helst. du kan tacka mig genom att baka nåt alternativt ge mig pengar, lär inte ut detta knepet till nån annan bara...

2009-02-23 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0