De gågna dagarna

Nu var det som sagt ett ganska bra tag sen jag uppdaterade senaste, tänkte därför bara dra igenom lite fort....

Som sagt helgen har jag spenderat i Varberg, goa goa Varberg. Det började med ett 25års kalas för min kusin Sara och fortsatte med ett 60års kalas för Gun-Marie. Det var riktigt roligt på båda ställena faktiskt, framförallt för att jag fick träffat en massa folk igen.
Sen på söndagen gjorde jag och mamma semlor och åkte iväg till mormor och morfar och fikade, mycket gott och mycket väl uppskattat. Sen så kunde jag självklart inte låta bli Campino och jag avslutade helgen med att hyra Center Stage "Turn it up". En grym dansfilm som har morderniserats. Och om det är något jag tycker om så är det att kolla på dansfilmer, man blir så himla motiverad till att börja dansa igen =) Så söndags kvällen fick helt enkelt bli mys med min underbara pojkvän.

Sen så var det ju fredagen, har inte så mycket att säga, kort men bra riktigt riktigt bra. Det var jätte jätte roliga lekar och vi var visserligen inte så många i vårt lag men duktiga det var vi då allt. Här är en bild som talar för sig. Kung, Drottning, Daniel Westling, Tarras och två livakter. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Therese

http://www.viraltrafik.se/?babetessan

för att få mer läsare till din blogg :)

2009-02-10 @ 17:05:33
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0