Egen dag

Goddagens. Idag har det gått mycket tid till att fixa internet, men utan något resultat. Men däremot så har min mobil vaknat, jag kan inte använda vissa knappar och jag kan inte se något, men jag kan svara på samtal, så nu går det alltså att nå mig igen. Och mamma ska vara så snäll så hon skickar ner en mobil till mig så om några dagar kan även jag ringa och smsa. Jippie.
Annars så kommer dagen mest att bestå av att läsa, så jag ska försöka vara lite disiplinerad nu. Igår var det en massa folk över och spelade TP och På spåret fram till halv tolv så då blev det inte så mycket gjort så det måste tas igen idag. Så hela kvällen ska jag sitta i min lilla lägenhet och läsa. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men det är ganska skönt att inte ha någon tv, iallafall nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0