Plugg, plugg och mera plugg

Så här har mina senaste dagar och kvällar sett ut; tillsammans med Sveriges författning, Sveriges grundlagar och Norgivningmakten enligt 1974 års regeringsform. Jag vet, jag är jätte löjlig men på något sätt tycker jag att det är jätte kul att plugga, man känner sig så himla duktig. Fast litteraturen är väldigt tung men men.
Och som ni ser så har jag tryckt ihop min söndriga mobil, som nyligen var i fyra bitar, men den funkar inte ändå. Men då ha man den fina turen att mina föräldrar skickade ner en annan till mig som jag kan ha ett tag framöver =) Jag har genom den fått tillbaka mitt liv, mer eller mindre.



Och föresten det blir en lugn filmkväll idag istället. Som sagt man vet aldrig om planerna håller eller spricker här nere. Men en film kväll passar mig utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad pluggar du till då? :)

2009-02-21 @ 13:18:59
URL: http://killerduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0