Queen for one night

Kvällen igår var jätte jätte skoj.
Vi började förfesta hemma hos marielle och det var kanon kul hon hade gjort det så fint med snaxs och dipp m.m. Men sen drog vi oss självklart bort till AF-borgen för att äta tre rätters, sjunga sånger och se vilka som skulle bli vinnare från novischperioden. Och  kan man tänka sig, gissa vem som blev årets kvinnliga novisch =) Jo jag, svin skoj. Och som årets manliga novisch blev en kille som heter Axel. Så vi fick helt enkelt gå fram oc bli dubbade för att sedan få varsin krans =) Så ännu en kväll som drottning, jippie! Fast sen hände en liten olycka så min mobil är paj, hoppas det går att fixa. Men nu så ska ni få se lite bilder från igår =)



Jag var tvungen, Eric ser så laddad ut. Här är alltså före bilden


Och här är efter bilden =) Eric, Tobbe och Kristian


Lite affärs killar, eller inte


Mina bordskamrater mitt emot Mattias och Lisa


Elin, Marcus och jag trevligt bords sällskap


Och tilll vänster om mig fann vi Martin =)


Kung och Drottning för kvällen


I´m on top of the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0